piu

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av pirkko sundeborn - 5 januari 2009 15:04

fy vad kallt  ute 17 i morse , ska det inte ge sig snart , nu räcker det kung Bore Tack. Idag har vi börjat lite smått o ta bort julsaker, faktiskt börjar bli less på allt, det är roligt att ta fram allt vid 1:ta advent men nu vill vi att det ska gå fort o bli VÅR. Ingvar har precis åkt till jobbet som en vanlig måndag han får väl jobba imorgon också tror jag.Men det är ju så när dom jobbar skift.Vi var hos grannen o spelade en stund igår kväll igen man får sig ett gott skratt alltid när man är där. Idag känner jag mig än mer förkyld o så där blää. Har ingen lust med ngt. ska äta lite grönsaks soppa till middag , smakar inget ändå men man måste äta för att överleva.Benny ringde också o sa att på onsdag ska de börja skola in lill-trollet på dagis fy inget roligt alls lill fisen.    Men hoppas att det går bra, hon är ju en tuffing .Men ändå.Pratade även med Mutti , hon jobbar det var visst mycket folk på Ikea även idag , vad får folk pengar ifrån????????  Hon sa att Jens o Alicia hade kommit hem igår kväll från Klövssjö det hade gått bra. Jens är fortvarande ledig så idag är de ute o åker skridsko Alicia har blivit riktigt duktig på att åka, det är ju kul.Nu ska jag mejla till min kompis i Finland har inte skickat ens nyårs hälsningar ännu, men nu blir det av. Ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards