piu

Alla inlägg den 3 november 2009

Av pirkko sundeborn - 3 november 2009 13:54

 imorse klev vi upp med tuppen, skulle skjutsa gubben till tåg station, När jag sedan kom hem så kändes det blää allting, så jag väntade bara att de skulle öppna affären, så jag kunde köpa lunch aktigt o fara till Långsjön o hälsa på , har inte varit dit o grattat Anki , sedan hon blev mormor igen, så nu blev det av, det var ju kul att jag kom o förstörde hennes planering, att städa husbilen(hah-Haa) men o andra sidan blev hon inte direkt sur att jag kom så det så...Pratade bort 3 timmar, så nu hinner hon inte städa så mycket mer. Ikväll ska jag vara troll vakt en stund medans B o C skulle till f-möte, det ska bli kul.Sedan är det väl inte så mycket mer jag  ska göra, ni får ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards