piu

Alla inlägg den 6 november 2009

Av pirkko sundeborn - 6 november 2009 08:42

Igår var jag o hämtade A o hennes kompis Moa från skolan, de lekte så himla bra ihop jag fick t o m ringa hennes pappa om Moa fick stanna till 17.30 så bra gick det, man hörde bara dom o leka, ingen tjafs alls. Sedan var A så trött så hon somnade 19.30 tiden skönt o sova ut säkert för de hade haft utflykt på skolan idag, så hon var helt slut. Jeanette kom vid 21. 15 tiden huga vad långa dagar vi duchade bara o gick till sängs. Nu har dom åkt Jeanette är ledig idag o imorgon , Alicia var lite kramig igår kväll för hon vill krama o säga hej till mommo ikväll, de små liven. Idag ska jag åka till Birsta en sväng tror jag, kanske ända till Timrå o ta en fika, vi får se. De är ju farsdag på söndag så då lär väl sonen med familj komma en sväng o Mutti också efter jobbet skulle jag tro Alicia ska väl vara med oss på söndag  kanske om inte Jens kkommer hem, han visste inte det igår iallafall. Jag kanske fixar ngt, till lunch på söndag. Min man kommer ju hem imorgon em, skönt att få hem han igen, fast jag har inte hunnit sakna han så himla mycket just nu  i omed jag har haft sängkamrat av Sessan , Idag är det riktigt höst väder men varmt , igår föll första snön men det är borta nu det regnade inatt så det är lagom mörkt o skitit ute nu. Barnens kläder var så leriga igår så fy attan , svårt nu att få  töserna att ta på sig regnkläder,men det finns ju tvättmaskin eller hur.Nej nu ska jag gå o göra mig klar för Birsta turen så ni får ha en skön dag.

Ovido - Quiz & Flashcards