piu

Alla inlägg den 7 november 2009

Av pirkko sundeborn - 7 november 2009 14:01

Igår var jag till Timrå o tog en kopp eller två, sedan åkte jag till Birsta o handlade på MAxi. När jag kom hem på em. så kändes det så tomt o ensamt, väggarna ramlade nästan över mig, Så vid 19.30 ringde jag till Mutti o undrade om inte hon var mörkrädd , då skrattade hon o sa ja mamma kom hit med din kudde o sov, så packade jag väskan o åkte till Nolby kändes mycket bättre.Så tack för säng platsen. Sedan i förmiddags  kom Benny hem till oss o blåste löven , tack snälla sonen för det, han tyckte att föräldrarna var lite gamla o halta o lytta, ( det var ju inte så snällt förstårs) men vad bra , så slipper Ingvar kratta, det får bli farsdags present tycker jag. Jag har gjort köttbullar som mannen ska få ikväll när han kommer hem, säkert uppskattat skulle jag tro. Imorgon behöver vi inte heller vara sessa vakt för Jens kommer också hem ikväll. Så livet blir normalt igen , skönt. Jobbig vecka för hela vår familj har det varit. Ett himla pusslande. Nu ska jag gå o skala några potatis , o fixa lite fika åt sonen innan han ska åka hem . Vi får  höras gott folk. så ni får ha en trevlig lördag afton.

Ovido - Quiz & Flashcards