piu

Alla inlägg den 12 november 2009

Av pirkko sundeborn - 12 november 2009 11:38

Idag är det vitt ute snön ligger kvar , ett tunt täcke lite ljusare ute nu. Igår var trollet hos oss men den stackars lillen var sjuk IGEN , det är ju hopplöst ska hon aldrig får vara frisk, Carro skulle vara hemma med henne nu, hög feber hade hon , men inget annat , det räcker väl mer än väl.. Mutti ligger också hemma med hög feber, är det inget annat än elände? Idag har Kehab killen varit o fixat diskmaskinen äntligen det tog 2,5 vecka att vänta, men nu så .Har varit på en prommis lite runt det är skönt ute lite friskt, har inte gått på flera dagar, men peppar , peppar så det gick hyffsat idag, Nästa måndag ska jag börja på "RYGGIS" för en utredning, skönt att det rör på sig lite iallafall. Snart får man väl börja baka ngt, till Jul också , det får bli lite i taget, det är J , J o A som ska vara med oss ppå julafton, B , C o C ska väl vara på Alnön tror jag , de har inte sagt ngt, ännu men jag har räknat ut det, för förra julen var vi tillsammans. Så de kommer väl hem på juldagen, Familjen Näsman skulle åka till fjällen på juldagen, där är Jens familj så de skulle ligga där ett par nätter. Snart är det dax o börja köpa lite klappar har inte fått önskelistor ännu av barnbarn, vet inte alls vad de önskar sig, har köpt en klapp bara än så länge.Pratade med Christina också igår kväll, hon vill träffas snart igen tror inte att det bli före jul i allafall, i om jag ska hit o dit, så det får bli nästa år. Vad det lät långt bort men det är ju snart det också. Nu ska jag gå o sätta en stek i ugnen det blir någ bra det tror jag, Ni får ha det,

Ovido - Quiz & Flashcards