piu

Alla inlägg den 4 november 2009

Av pirkko sundeborn - 4 november 2009 07:25

 Ja igår var jag hos trollet full fart som vanligt, hon ropar hela tiden fammo , fammo .  Go fisen. var hemma vid 21 pratade med min man det hade gått bra allting , o åka tåg. Sedan pratade jag med Januz , de skulle komma ikväll till mig o hjälpa mig med en grej, snällt. A o J ska väl sova här inatt o imorgon också, spelar väl roland vad vi sover för båda gubbarna är ju på vift,Pratade med Benny nyss , Cornelia hade varit så ledsen i morse när han lämnade henne på fsk. Jag fick ont i magen , nästan vill inte att de ska gråta när man lämnar dom. Lill- troll. Idag ska jag måste lämna en massa brev på posten, verka bli varmt idag skönt att det inte snöar , kan vara så här ända till jul. Nu ska jag ta en kopp java så ha det

Ovido - Quiz & Flashcards