piu

Alla inlägg den 22 november 2009

Av pirkko sundeborn - 22 november 2009 17:54

Igår var vi  hos J , J o A på kvällen Ingvar hjälpte Jens med ngt i källaren gjuta eller något. Jag var med sessan o kollade på tv en stund men hon somnade inom loppet av max 10 minuter, vilka barnbarn vi har sover som stockar nästan alltid förrutom om de är sjuka. 10  - 11 timmar i ett svep. Bra gjort tycker jag , så var det med våra egna också när dom var små. aldrig nattvak o skrik. Stackars dom som har barn som håller föräldrarna vaken jämt, så var det med våran grannens jänta när hon var liten , klev upp när föräldrarna skulle sova, sedan ville hon upp o leka o greja,de var helt slut på hennes tilltag. Så någonstans har vi allafall haft tur.Idag har vi varit till Gångviken o hälsat på Januz o YolA. sedan åkte vi till ICA MAXI o handlade mat o lite julklappar . det blev ett par stycken. Nu har vi ätit middag bruna bönor blev det för vi var så hungriga så det skulle gå fort. men det var gott. Nu ska jag gå o leta skor o grejer jag ska ha med mig i morgon, till Ryggis jag ska börja 9 sedan vet jag inte hur länge det blir. Ni får ha det gott folk, så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards