piu

Alla inlägg den 25 november 2009

Av pirkko sundeborn - 25 november 2009 06:32

Ja nu har jag gått på ryggis ett par dagar , mycket intensiva dagar, Har träffat o en himla massa folk o pratat samma sak 100 ggr. Så får vi se vart det leder för ngt. väldigt väl om händertagen blir man faktiskt. Men det är jätte mycket "död tid " vänta i timmar för nästa besök o. s. v. Men det är ju bara 3 veckor. Igår blev jag så undersökt o vriden hit o dit så jag har knappt sovit i natt, värk i hela kroppen, det var alla möjliga o omöjliga ställningar som dom testade. Jag var inte så vig, ska jag säga, hugaligen, aj, aj överallt. tyckte jag. Imorse klev jag upp vid 5 hade så jäkla ont så jag kunde inte ligga längre. Men jag ska börja kl 8 idag, men idag vrider dom inte , tror jag iallafall, ska prata med ngn. vägledare.o arbets terapeut. Slutar lite tidigare även idag , men jag har ärende att sköta så det blir nog full dag ändå. Något roligt är det på g i allafall vi ska med Ingvars jobb till Wallmans show på Södra den 12 dec. o äta även julbord, så får vi se hur det blir som. Julen nalkas också med stormsteg, har bara köpt någon klapp men det hinns väl, det brukar ordna sig ändå fast man är ute lite för sent alltid, baka får det blir som det blir vi äter ändå inte så mycket kakor , men konstigt nog så har man alltid så mycket av allt. men så är det ju. Får väl ge till ungarna om inget annat, Jul afton kommer nog bara familjen Näsman hit tror jag för B, C o C ska väl till Alnö på aftonen så de kommer hit på juldagen tror jag, för dom firade med oss förra julafton. Har inte hört än hur det blir som, men kommer dom så är de ju alltid välkommen, de vet om det. Men det klart att MOMMA vill också säkert ha trollet hos sig på jul afton. Vi får slåss om det, Carina eller hur? Men hon har ju bara ett barnbarn, jag har ju 2 så jag har ju en iallafall hos oss. God klimpparna. Nej nu sak jag gå på toa innan jag ska åka ni får ha det, i dimman. jag får väl leta mig till stan ser ut som ett mjölkglas. fy.

Ovido - Quiz & Flashcards