piu

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av pirkko sundeborn - 2 februari 2009 08:14

 Ja vad är det som hänt ? Inte så förfärligt mycket precis, vi försökt o bli kry , jag kände mig piggare faktiskt i lördags än jag gjorde igår går liksom upp o ner eländet , jag gick också o la mig tidigt igår kväll hon var inte ens 22 när vi låg i sängen , men är man så jäkla orkeslös så orkar man inget annat, fatta inte hur Ingvar orkar jobba , men han är så surig så han säger sig orka. Men vi har ingen feber men allmänt risig , snorig o hostig.Idag är det riktigt kyligt 16 - hade vi kl.7 har varit o tänt i pannan, nu vill man ju ha vår eller hur? Idag ska det väl inte göras så mycket heller, har satt på tvättmaskin , kanske får jag dra golven med dammsugaren, vad kommer det sig att det är så dammigt fast vi har nästan legat stilla hela helgen 2 vuxna, men dammråttorna verkar trivas ändå.Nu känns det som man vill öppna o vädra ut alla bassiluskerna o torka med desifiktionsmedel allt skit ut. Nästan som Anki sa "elda" ut skiten när dom var så sjuka länge, hur gjorde du ANKI? Nehej nu ska ni får gå till erat , jag ska ta en kopp java , men det smakar bara skit just nu. ha en trevlig day.

Ovido - Quiz & Flashcards