piu

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av pirkko sundeborn - 14 februari 2009 18:30

Ha så bra alla  ALLA HJÄRTANS DAG !!!!!   Imorse bakade jag 2 sockerkakor, en tog vi med oss till I o B till kaffet , gick dit  lunch kaffe, gick hem vid 2 tiden o då kom precis vid postlådan Alicia o Jens på kaffe , hade varit i Birsta o köpt födelsedags present till en tjej som Alicia ska på kalas i morgon. Hon börjar även simskolan i morgon. Sedan har vi inte gjort så mycket mer Ingvar bara vilar han har fått så fruktansvärt ont i armen kan knappt röra den, så man får smörja han lite nu o då med liniament. Hoppas det är bättre tills på måndag när han får vila 2 dagar. På onsdag ska jag till de där "kursen " eller vad det nu heter ska gå där 10 veckor, onsdag skulle vi samlas på Norra berget så vi får se vad det är för ngt. Har även nyss ätit kyckling o ris det gick ju ner fast jag är så LESS på kyckling har väl snart vingar på ryggen ? hah-haa. Men imorgon äter jag nog som att jag aldrig sett mat STRÖMMING med mos det vattnas i munnen bara tänker på det.Förresten igår gick Ingvar o jag en prommis till byn så mötte vi ett par som vi umgicks mycket förrut från Skatan så de följde med hem o drack en kopp , trevliga människor.Det är ju roligt lite spontana besök istället en massa bjudningar, man tar fram det man haver.Nu ska jag gå o vara social en stund med mannen i mitt liv, så ha en trevlig lördags kväll ,

Ovido - Quiz & Flashcards