piu

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av pirkko sundeborn - 4 februari 2009 13:17



 Ja GRATTIS BENNY  på 33 årsdagen , hippii hurra. !!!!!!!!!!!!


Har ringt o grattat han imorse. Sedan har jag väl inte gjort så mycket tänkte baka lite matbröd bara , så nu jäser degen. Har även varit på en kort prommis orkar inte än så långa o sedan börjar  jag hosta som en vet i tusan håller på o spy som man hostar, tror snart att jag knäcker revben för det här hostande. Har även fått kallelse till något som heter kom vidare från kommun, ska börja den 24/2 på det , men vet inte vad jag ska göra där? Måste op. fingret igen, så får vi se vad det blir av det hela , det är väl någt.    som man diskuterar  hur , var o när . Ingen som helst aning. 11/2 ska jag till ögonläkare. Så nu vet inte vad jag ska skriva bli bara pannkaka av allt tror jag så ha en trevlig eftermiddag .

Ovido - Quiz & Flashcards