piu

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av pirkko sundeborn - 22 februari 2009 18:31

Ja helgen har gått i barnens tecken, Lill-fisen kom igår eftermiddag hon var så himla glad  , sedan kom även Jens o Alicia hon skulle vara här ca. 1 timme men när Jens skulle till att åka, så kom hon till mig o frågade om hon också fick sova över, ja det gick ju bra. Så jag med tjejerna sov i syrums golvet på en tjock madrass, de gick o la sig vid 20 tiden igår kväll det tog 5-10 minuter så snarkade båda två Alicia ville sova brevid Cornelia , så lill-fisen sov i mitten, de sov 11 timmar båda vaknade vid 7.10 i morse, o lill-cornelia var såååååå varm tog tempen på henne hade 39,1 så hon fick en "supp" sedan efter en stund blev hon lite gladare , sedan åt de lunch köttfärs sås o tagiatelli , gick lillen o sov middag i 2 timmar när hon vaknade vid 13.15 tiden så hade hon 39.8 i feber, det är ju inte klokt hon har nyss haft öron inflamation, man blir alldeles maktlös när de små är så sjuka hela vintern. Man kunde inte tro igår när hon kom att det skulle ändras så fort, men hon var inget grinig alls , men ville liksom inte äta just ngt. Nu har hon lärt sig att säga ja, till precis allting om man frågar ngt, så säger hon så roligt ja. Det var så synd att hon skulle bli så dålig vi som hade tänkt gå ut o lekt o åkt pulka,med kusinen men det gick ju inte. Sedan när dom åkte hem gick jag ut en sväng på prommis o ICA, ätit middag har vi gjort lite si o så mat rester, duger gott det, orkar inte ställa mig o laga ngt, Nu ska jag gå o ta en ducsh tror jag, vi får höras , ha det så bra.

Ovido - Quiz & Flashcards