piu

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av pirkko sundeborn - 24 februari 2009 14:17

Ja imorse gick jag upp vid 6 tiden , vid 7.45 åkte jag till stan, för att gå på HUR. det var bra även idag, avslutnings vis tog vi alla även handledarna en prommis efter Selångersån. Det är faktiskt trevligt att gå där, man får lite ventilation med allt möjligt fast i grund o botten handlar det ju om att komma till arbetet dom som kan.Sedan har Ingvar åkt till jobbet sitt, jag tog en prommis till byn. Köpte lite semmelbullar som jag ska göra i ordning själv för vi får gäster ikväll, Hörde även att nu ska kronprinsessan Viktoria förlovar sig idag med sin Daniel det var ju på tiden.Ett vackert par.Jag tror att jag ska ta en sväng med dammsugaren ser så ut att behövas. Sedan har jag väl inte så mycket mer att skriva om, så ni får ha en bra eftermiddag gott folk.

Ovido - Quiz & Flashcards