piu

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av pirkko sundeborn - 11 februari 2009 21:56

 Ja vad har vi gjort , inte mycket Ingvar kom hem natten som var vid 5 tiden i morse, jäklas o jäklas........ Så han sov till 12 tiden idag sedan skulle han börja kl 16.15 men fick inte bilen förrän vid 19 tiden nu ikväll så han får vid 18.30 hemifrån , så det lär väl bli sent inatt igen ???????????? Har så mycket jobb i omed att det är bilar som står på verkstad , med stora fel. Så dom kör så i in i norden. O sedan är det så kallt så grejerna håller inte för den här kylan . Men det släpper väl snart de här helsike. Jag är så hostig o kraxig fortvarande, har hört folk som tar bara om o om igen, var så hes idag o igår kväll så jag kokte vatten o tog 2 matskedar konjak i , (ingen alkoholism) det var jätte äckligt men det hjälpte lite mot hesheten. Hostade inte så vansinnigt inatt . Snart vet jag inte vad man ska ta förngt.börjar bli så jäkla less på det här, grannens barnbarn har 3.dje gången flunssa efter jul , vad är det frågan om. Benny ringde igår kväll o ville ha b-vakt till helgen, men jag fick säga ifrån, känns som att vi orkar inte den här helgen o Ingvar är då så slutkörd så han måste också vila , han har också förkylning i kroppen , men han har jobbat ändå. Han vill bara sova o vila när han är hemma, gubben börjar ju också bli "gammal" inte länge som 30 åring då orkade han jobba hur mycket som helst. Men så är livet, men vi ska ha lill-troll den21 februari istället , då går Ingvar på fri vecka så han får vila . Man har så dåligt samvete när man säger nej till barnbarn men man måste ha ju ork själv också annars är man inte bra barnvakt.Men de förstog någ de Carro o Benny. Hon är ju så snäll o go den lilla.Men man måste vara på alerten själv ändå. Nu ska jag kolla lite på nätet innan jag går o lägger mig så ha det gott folk.

Ovido - Quiz & Flashcards