piu

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av pirkko sundeborn - 20 februari 2009 16:11

 Ja det gick bra med kaffe o bad gästerna igår kväll Alicia o Jens kom också på kaffe då o surra en stund, Jens fick också prata engelska bra det han ska ju åka iväg snart . Idag har jag varit till Mörner , fick körkortsintyget att skicka iväg, sedan skickade han remiss till ortop. det är ju skönt sätt o vis nu är det fixat iallafall , det har blivit fruktansvärt ont nu sista tiden hela jäkla v. hand de gamla op. ställen o lite till, säkert ngt, galet i hela handen, men den tiden den sorgen, Idag kom även Jens o Alicia o tog en kopp, Jens är ju ledig var det även igår efter de hade jobbat så bra. De hade varit på polisstation o fixat med passet till Alicia.Jag bakade lite thebröd nu i eftermiddag det är väl det vi har gjort, Ingvar gick till ICA fram otillbaka bara, vi har nyss ätit så in i norden  Stuvade morötter potatis o I åt stekt fläsk jag åt kalkon kött. Mycket gott . Jag måste även ringa Christina ikväll lovade det hon ringde igår precis vi hade gäster , hann inte prata, hon sa bara att det var ett Bankrån "under" henne igår vid 18 tiden , ett stort pådrag med poliser o grejer, hon bor precis över banken. Ingvar känner sig bättre o bättre med armen jag måste passa han hela tiden så han ge tusan o gå greja med ngt. bättre att bli helt kry, ja det ska jag säga, det är alltid lättare att mana andra , eller hur????????  Nu gör vi inget mer idag kanske gå o bada en sväng i bastun senare, samlar krafter tills i morgon när trollet kommer , Ha en trevlig afton så vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards