piu

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av pirkko sundeborn - 10 februari 2009 15:44

Idag har Alicia o Jeanette varit här så gott som hela dan det är ju bara roligt med besök av de sina, vi åt nudlar till lunch o smörgås. Sedan har de  pratat om resan de ska åka i Mars, tittat på kataloger med många härliga bilder o VARMT framför allt, det har vi ju inte just . De åkte hem precis Alicias kompis Alva skulle komma o sova hos Alicia , ja det börjas nu att sova över, det går någ säkert bra de små jänterna fnitter o prat halva natten säkert. Ikväll ska jag till grannen o spela det var ju ett tag sedan sist, har inte haft ork o lust heller att spela, Ingvar jobbar ju så då sitter jag ändå ensam så varför inte?  Har nyss även ätit middag fiskpinnar o hem mos. Faktiskt tycker jag om fiskpinnar ibland. Nehej nu ska jag hänga tvätten innan jag ska spela, så ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards