piu

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av pirkko sundeborn - 1 oktober 2008 09:39

Ja , hee så står det i almanacka visste inte bättre rubrik. Ja nu är det ett par dagar sen sist, igår kom Mutti o Lill-fisen o var här från 12 o tills Jens kom, Sibylla kom också o knackade på o var prat o kaffe sugen, hon pratade om sin resa till Peru hon var där för ett par veckor sen, mycket spännande resa, hon o Mutti hade mycket att prata om fast de känner inte varandra.Jag lagade middag medans det blev typ Tacos rullar med köttfärs i mellan o sallad men de värkade gå ner ändå, själv åt jag grekisk sallad det kan jag äta var dag.Sen kom Bengan fram otillbaka han har ju varit med "gubbgänget" till Estland.Pratade med Christina även säkert 1 ,5 timmar , jag ska åka till henne i Januari , vet inte riktigt ännu när men troligtvis på slutet av januari, vet inte om Ingvar följer med ännu men då åker jag tåg, eller buss.det ska bli såååååååå roligt att åka dit, Kanske behövligt att fara i väg efter att man har gift bort sin dotter då, hah-haa.Nu framöver kommer Alicia att vara här bra mycket Jens ska jobba borta jätte mycket minst 3 omgångar i Ocktober, så då blir det hämtning o skjutsning sova över o ett himla pusslande , Jeanette kan inte göra så mycket med sina arbets tider, det är affärstider som gäller öppet halva nätterna, men det gör ju inte så mycket , Alicia "sköter" ju sig själv bra mycket hon börjar bli så stor tjej nu, "kan Själv" det mesta.Sover som en stock på nätterna o.s.v .Längtar även till den1 november då ska en liten ETT ÅRING sova över hos fammo god trollet. Det blir väl tittut lekar o lite "jagis" .Nu ska jag göra någon nytta måste även till affären o köpa potatis fast det regna som attan, men jag ska laga lax till middag så då passar potatis bäst till det, men väntar ett tag så det har slutat regna , för just nu vräker det ner, riktigt höst rusk hatar när det är mörkt o ruckigt ljuset tänd hela dagarna om man ska göra något.Ni får ha en bra dag alla glada, vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards