piu

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av pirkko sundeborn - 19 oktober 2008 13:36

Har varit till Birsta på dom tråkiga affärerna som kostar en massa pengar nästan bara man går in där, K-Rauta o Silvan skulle köpa grejer åt gubbarna  hitta inte själv så en expedit hjälpte mig med det , så det blev fel lika förbajad  ja skicka tanter o köpa plåtar o jäkelskap , fast jag hade skrivit upp vad jag skulle ha , men killen på affären pratade en massa mått o tum o skit så jag fattade halv sju om. Så tog jag hem en del men en del var ju rätt i allafall. Så nu har I o B åkt själva jag vägrade o åka o byta. Håller på o göra Biffstroganoff till middag , själv vet inte vad ska man äta , men det visar väl sig när man blir hungrig, kanske svamp omelett eller annat jux. Vilken galen bil körning jag såg när jag åkte till stan idag han måste varit så full eller galen som körde , mot rött började det redan i Kvissle så bilarna som skulle svänga fick stanna annars hade det smällt rejält, sen körde han över mitt  i vägen så linjen var under bilen försökte köra om vid refuger o annat hemskt, men vid Fläsian blev han stoppad då hade någon ringt polisen, tur för det så inte galningen körde ihjäl någon, Det kanske var en riktigt blöt kväll igår eller rent av i morse. Att inte folk kan låta bli o köra då, de skulle sys IN på livs tid anser att det är nästan mord försök, att köra onykter.Men de tänker inte så hjärn cellerna är redan bort sypade. Ja det om det. ha en trevlig em alla människobarn, vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards