piu

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av pirkko sundeborn - 27 oktober 2008 16:17

Ja det har man klarat av igen , men snart är det väl dax igen, fy. Helgen gick så himla bra ingen konst att ha lill-fisen är så himla snäll, grät inte en gång åt o sov , lekte där i mellan, Anki kom en snabbis igår o ville se Cornelia  hon gick direkt till henne, men hon är ju barn kär. Har en hel hög själv så barnen brukar känna på sig vilka man kan gå till , konstigt men sant.Så jag gjorde inte så mycket annat än var med trollet, Ingvar  därimot grejade hela dan igår gjorde hyllor till förrådet började hänga saker på sina platser men krokarna tog slut.det blir så bra. Igår kväll var vi igen en stund o spelade poker . men inte så länge för jag skulle upp o vara Alicia vakt en stund på fm. men jag tog henne med till oss så Jeanette var o hämtade henne sedan, idag har I o B lyft in alla tunga grejer  in i det nya boden, sedan åkte de en sväng till svamp skogen o plöckade var sin korg trattisar . Sedan var det för honom o åka till jobbet, jag ska till Jens o Jeanette snart o äta tårta Jens fyllde ju år i fredags, då kommer även lill-troll dit så får man gosa med henne också fram o tillbaks. Nu ska jag gå o äta lite innan jag far , bakad potatis med skagen blir det för min del. Vi får höras gott folk, glöm inte ERNST ikväll  Första andra , tredje. Hah-haa.

Ovido - Quiz & Flashcards