piu

Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av pirkko sundeborn - 23 oktober 2008 11:18

Idag har jag varit på alerten, gjorde köttbullar redan i morse till middag , för Alicia kommer ju vid 14.30 så då tänkte att slippa stå vid spisen hela tiden när hon kommer. Sedan har jag tagit in allt från husvagnen torrfoder sängkläder o plockat lite i vagnen men det var så kallt där inne att jag frös om händerna, ingen höjdare att gå o lägga sig där inte nu när värmen är inte på, vedmodigt men sant, den där jäkla vintern har verkligen gjort sig påmind inatt huuuuuu.Så nu håller jag på tvätta upp sängkläderna o handdukarna, Sedan ringde Stefan från glasmästeriet att jag skulle komma o hämta kontrakts pappret för markköp. Måste väl även ta o dammsuga lite, råttorna springer över golverna. Igår ringde Christina att det blir någ vecka 3, 4 el 5 jag ska åka till henne, vi får väl se. Jag var på resebyrån igår också tog med lite olika kataloger, vad man längtar igen till varmare breddgrader, det är så att man nästan känner mullret o lukten när man tittar på . Man kan ju alltid drömma bort ,eller hur. Nu ska det bli lite lunch rigrynsgröt o en macka. Ha det alla läsare

Ovido - Quiz & Flashcards