piu

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av pirkko sundeborn - 18 oktober 2008 21:08

Idag  har det varit dennna stora dagen då vårt älskade barnbarn fyller 1år, har varit på kalas det var mycket folk där, o lill-trollet var så sööööööt , o glad som vanligt. Hon fick massor av paketer o pengar.På slutet blev hon lite trött av all uppståndelse, men hon ville inte sova en stund inte det klart att hon ville vara med. När vi åkte hem så åkte Jens o Ingvar med Ingvars bil för Jens skulle köpa bil . Jag åkte med  Jeanette o Alicia hem. Sedan kom Jens o Ingvar , Jens köpte mat på Thai o bjöd oss det . Tack så mycket.Sedan får dom hem halv 9, Annars har Ingvar o Bengan satt fönsterbläckar idag 7st, så de ska sätta resten i morgon.jag ska till Birsta o köpa 2 till för det blev fel på räkningen fattas alltså 2. Ingvar sitter o tittar på någon dansbands grejs på tv. Jag är inte så intresserad av det , Christina ringde också nu ikväll o var så glad hade köpt en nyare bil Renault Clio 04 , för 75 tusen, grattis till din nya bil. Hon fick pengar som arv, men resten skulle hon spara till ålderdomen, sa hon. Mycket förnuftig kvinna o mycket ekonomisk. Det var ju kul att hon kunde köpa , har åkt i gamla skruttar så himla länge. Vi pratade om Januari när jag ska åka till Borlänge hon visste inte än riktigt när det blev, hon skulle prata med alla berörda som skulle med. återkommer senare men det blir slutet på Januari så mycket vet jag det ska bli så kul så att åka bort en weekend vet inte om det passar Ingvar den helgen det blir för jag åker på en torsdag kväll eller tidigt på fredag, annars åker jag ensam.  Men det blir bara tanternas afton så det så, men det klart han kan ju vara med Anders. Nu säger jag natt i natt alla glada.

Ovido - Quiz & Flashcards