piu

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av pirkko sundeborn - 21 oktober 2008 16:56

Yes det är man då verkligen gjorde en kyckling gratäng till middag det var "skit"gott, efter eget huvud recept, man blir så less på det gamla vanliga kyckling o fisk , men jag är bättre i kroppen sedan jag slutade med animaliska produkter, så det är skönt. Korv abstinens har också gått över.Jag har varit på Panduro o köpt lite pyssel till dom ring kuddarna måste ta o fixa det, men det är inte så himla akut ännu. Jeanette o Alicia var här till 12ca , sen gick jag till grannen en snabbis med lite band o tråd för Ingrid skulle fixa Sannas  näppklänning. Imorgon ska jag ev . åka till stan för sen tors. o fred. kommer Alicia hit igen Jens kommer inte hem förrän fredag kväll från Dorotea det var mer än dom trodde.Sen på Lördag kommer den andra sessan, så det är full fart på dom gamla bena, tur att dom har blivit bättre iallafall. Nu ska jag gå o ta en kopp java med gubben han har nyss kommit hem från jobbet. så ha en trevlig afton , vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards