piu

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av pirkko sundeborn - 20 oktober 2008 12:15

Förrutom jag ska hämta Alicia på dagis kl.14.30 det blir kul lite sällskap , o prata, prata..........  Jeanette jobbar till 20.15 o Jens har åkt till Dorotea o jobbat, kommer hem troligtvis på torsag kväll. Jeanette o Alicia kommer någ att sova hos oss ???????? den här veckan vet inte riktigt ännu, men det gör ju inget. Till helgen kommer ju lill-troll hit det ska bli också så kul, rå om henne alldeles själva. Den 8 nov. är vi bjudna till en granne på glöggafton, men jag stannar hemma är Alicia vakt , Jens är i Irland då o Jeanette jobbar som vanligt, men Ingvar får gå dit med Bengan, jag kanske går dit senare när Jeanette har kommit från jobbet, vi får se. Till helgen ska vi också gratta Jens han fyller 31 år, vi vet vad vi ska ge  måste åka till stora staden.Jag måste även till tygaffär o köpa band till Sandras klännings rygg, o strassband till ringkuddarna , sen måste jag gå o kolla lite på kläder till bröllopet, vet inte vad ska jag ha på mig, säkert blir man svettig bara att gå i mellan butikerna, pust stöön. Jag vill alltid gå själv för jag får nästan panik om det är någon som ska vänta på mig utanför prov hytten. Absolut inte  min kära make iallafall , han hinner bli såååååå less på mig, om han ska vänta så då säger han säkert ta den (första man har provat ) bara för att nu får vi åka hem. Förresten jag fick en present av honom i fredags 6 stenar med lampa i som jag ska ha sedan utomhus när jag har grejat lite hur jag vill ha som. Han är då för snäll, tack, tack.. Nu ska jag gå ut o titta om Bengan behöver hjälp av mig han kom nyss o skulle sätta sista plåten på "kanterna " i boden han är också snäll. Ingvar jobbar ju fm. o när han kommer hem så då är det mörkt, så tack Bengan. vi hörs gott folk.

Ovido - Quiz & Flashcards