piu

Alla inlägg den 5 maj 2008

Av pirkko sundeborn - 5 maj 2008 21:18

Igår skrev jag inget hann inte , vi var ute klippt hela dagen o gjorde en j-la massa orkar inte ens skriva allt men det var allt mellan himmel o jord.lördags var det också full rulle , först kom B. C o C sen kom Anki med sitt lilla barnbarn Freja fram o tillbaka fick fina rosor TACK O TACK hon hade också eld i baken hann inte ens dricka kaffe får ta en annan gång, Sen fick jag åka till Lasse själv för min kära man hade fullt upp med Benny o fixa bilen o släpvagnen för det ska besiktigas, o Ingvar hade bjudit grannen B o i hit på bastubad på kvällen , jag fick lämna B, C o C här vi 3 tiden o åka till Lasse o säga grattis. Var väldigt jäktad kom hem 5 vi hade gäster januz o Yola , dom åkte halv 6 , 6 skulle grannen komma vad fan ska jag bju????????? Gjorde CREPS med svamp stuvning o sallad. Precis när jag hade gjort dem klar så ringde Ingrid o sa att hon skulle inte följa med för hon var inte nån pigg, tack för det. Så bengan kom ensam, gubbarna gick sen o bastade o tog nån öl. Jag var som en trasa. Satt eller halv log på soffan, 22.00 var det god natt. Söndagen fortsatte full speed ändå till 22 Jeanette o Jens kom med alicia hon skulle sova här o basta , hon ville knappt gå ur bastun satt säkert 45 min där men inte så himla hett förstårs. idag klev vi upp vid 8 efter frukost gick Ingvar till Bengan o hjälpte sätta upp stugan de köpte, jag o lill trollet har lekt ute hela dagen , jag har tvättat 3 maskin tvätt, o hängt ut o byt säng kläder. Jens kom o hämta jäntan 16.45 då frågade han mig om det blir så att Jens ska åka 17 dagar till AFGANISTAN o jobbar  då blir jäntan här väldigt mycket , de ska dra lott på hans jobb mellan jens o en annan , så chansen är 50% att J måste åka, det blir såfall 23 juni Alicias födelsedag, då vet mommo vad hon ska sysselsätta sig med.Nu ska jag spela en stund innan jag går till kojs. natti natt

Ovido - Quiz & Flashcards