piu

Alla inlägg den 27 maj 2008

Av pirkko sundeborn - 27 maj 2008 17:38

Idag har man gjort lite av varje, Ingvar åkte iväg o hämtade lite granved i Årskogen det var nån jobbarkompis han fick köpa billigt, jag har varit till Kvissle o skickat dom j-la räkningarna varit på Norells o köpt lite blommor, sen kom Jeanette o Alicia  o Anki med sin lilla RÖDA bara fram otillbaka ville inte ens ha en kopp hade väl eld i baken. Sen när Ingvar hade åkt så tog jag högtryckstvätten o tvättade en stor matta på släpvagnen det är bra ställe att tvätta på. Har blockat med allt möjligt o tvättat lite vinter kläder o kläder från husvagnen.Sen åkte jag till Thai mat o köpte friterade  kyckling delar o ris det var gottigt.För Ingvar åt rester så det blev inte till 2 personer.I morgon ska vi väl klyva veden men det är bara 5kbm så det tar väl inte evigheter.annars står det väl inte så mycket på dagordningen.Nu ska jag gå till grannen o titta på deras nya köks bord Ingrid ringde o ville jag skulle komma över. Så vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards