piu

Alla inlägg den 13 maj 2008

Av pirkko sundeborn - 13 maj 2008 18:48

Anki kom på sin Röda på besök hade gått bra , fikade o åt paj pratade strunt 1 par timmar. Sen ringde Jeanette o Alicia o ville komma på besök det var ju naturligt det att de fick. Gjorde träff vid Ica åkte med dem hem. de blev kvar här tills halv 6 vi pratade om deras bröllop dom håller på hittan o dittan o söker olika alternativ utomrikes, det är Grekland , Las vegas, Mallis m.m så får vi se var det bli, många länder viger inte utan dom välsingar äktenskapet de måste såfall gå till prästen på Arlanda innan resan o vigas. Men det lär väl bli något sådant skulle jag tro det lät så.Jeanette hade väl inte så brottom att gifta sig men Jens ville det nu.Snart kommer Peter o hans far o tittar på grannens bil tänker ev. köpa. Bosse Å kom också nu o hälsa på . Så det är väl gå o sätta på java pannan. Måste ringa till Christina ikväll o höra om dom tänker komma 24 Maj  det kanske ordnade sig med Alicia den lördag vi ska ju ha henne här då, men hon kanske såfall kunde vara en natt hos sin farbror o kusinerna eller hos farmor eller hennes bästis Jennifer m familj på Alnön vi får väl se hur det haver det ordnar sig säkert hon kan ju vara med oss också men det blir så jobbigt för vi damerna ska åka på stan C o Anna ska alltid handla en massa så det gillar inte Alicia så det blir så jobbigt hon kommer att tjata hela tiden att kan vi inte åka hem, Nu ska jag sätta på kaffet ni får ha det så bra

Av pirkko sundeborn - 13 maj 2008 10:23

Det blev något fel på datorn därför hann jag inte skriva klart     



Anki har utmanad mig så nu utmanar jag Jeanette, Carro o Carina 3 namn du går under   Pirkko , mommo  o farmor

3 saker som skrämmer mig   Att det skulle hända något med mina närmaste , ormar

3 saker som du har på dig  Rosa tofflor, jeans  fingertuta

3 saker du verkligen tycker om Barnbarn, gubben, barnen

 3 saker du ska göra den närmaste tiden Hänga tvätt, surra med Anki, lämna 10 veckors lotto

3 saker du verkligen vill ha    Färdigt allt här hemma,pengar, nya fina ute möbler


3 favorit låtar   Dihlaila(Tom Jones)Bwo Will My Arms Be Strong Enough,  Loy Your Love On me(BWO)

Av pirkko sundeborn - 13 maj 2008 10:05

 Anki har utmanat mig att svara på några enkla saker, här utmanar jag på en annan blogg  Jeanette, Carro o Carina


Tre namn du går under   Pirkko , Farmor o Mommo

Tre saker som skrämmer mig    Ormar, Att det ska hända något med mina närmaste Björnar

 Tre saker som du har på dig     Jeans, Rosa tofflor , Fingertuta

Tre saker du tycker om     Resa , vara med barnbarn,  gubben 

Tre saker du ska göra narmaste tiden    Hänga tvätt, Prata o dricka kaffe med Anki, gå o lämna 10 veckors lotto

Ovido - Quiz & Flashcards