piu

Alla inlägg den 30 maj 2008

Av pirkko sundeborn - 30 maj 2008 22:29

Idag har vi hjälpt b o I med möbler till lill stugan eller rättare sagt Ingvar som har burit med Bengan jag har tagit lättare saker. Samt vi blev av med vårat björkskåp , har putsat även ett fönster datarummet o bytt gardiner , känner mig lite seg idag för inatt var det sånt jävla liv på Majsvägen så det gick bara inte sova , grannarna ett ungt par hade eller har haft nu 3 .dje natten i rad fest eller synd o säga fest ett JÄVLA liv o bråk skrik o elände gud vad jag har längtat tillbaka till värsta dom här nätterna fy fan o lyssna dessa fyllskallar o skrik nätterna genom.Har god lust o packa prylarna o dra . Men om det fortsätter så det måste hända något tycker man , att någon ringer snutarna , det finns faktiskt dom ska upp o jobba o små barn runt om kring, så spriten  kan ställa till det för folk.Men än så länge ikväll verkar det vara lungt men hur länge???????????  Har nästan nyss kommit hem från Orrsjön var hos moster o drack en kopp kaffe , dit kom ett militär fordon o efter kom en bil med släp dragandes en badbalja dom åkte längst bort, förmodligen ska de övernatta kanske där?! Sen var det bara Micke i sjöändan med sin vagn men det var rätt så många fiskare där .Om dom nu fick några fiskar vet jag inte . Nu hör jag att dom börjar duncka, duncka i grann huset halv elva är uret. så det bårdas inte en skön sömn dom brukar starta vrålet vid den här tiden.Hoppas att det tystnar nu. jag ska gå o tvätta mig o göra kväll sov gott ni som kan vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards