piu

Alla inlägg den 17 maj 2008

Av pirkko sundeborn - 17 maj 2008 09:07

Päls behövs idag såååå kallt, hrrrrr. Får vi se vad ska man hitta på idag Ingvar blev ledig idag har väl aldrig hänt förrut,men det var något som saknades i Ljusdal på något ställe så det gick inte att åka dit o leverera bränsle, vet inte vad det var.Igår kväll bastade vi o sedan satte vi oss o titta på Talang i morgonrockar så vid 9 tiden ringde dörrklockan tänkte vem i allsindar som kommer nu, det var Conny, Annika, Patrik o Anneli ( A. Jonssons ) dotter dom bor i Gnarp, dom hade varit på restaurang i stan o ätit så de skulle stanna till här o ta en kopp kaffe , de var här samma vecka som vi flyttade in här, dom tyckte att det har blivit en total förändring kände inte igen sig. De ville att vi skulle komma till dom o skissa hur man fixar saker o ting det var ju hedrande.Bevis nog att de tyckte det hade blivit bra .Tack. Dom åkte hem strax efter 11 . Sen gick vi o lade oss men kunde inte somna hade dryckit för mycket kaffe. Benny ringde o igår kväll o var så stolt o talade om att lill sessan hade ställt sig på alla fyra o ville framåt, jag pratade med henne i telefon hon sa inget men hörde hur hon andades högt i luren, B sa sen att hon tittade dit pratet kom ifrån o låg med hela ansiktet.Men sen när jag fortsatte att prata med B så började hon gnälla o ville "prata" mer, lill trollet. Jag måste fara i väg innan onsdag o köpa något till vår dotter hon fyller ju 28 på onsdag hej o ho vad tiden går. Jag vet vad jag ska köpa, men vill inte skriva det här ingen över raskning då, men hon har önskat sig även en sådan.Kl 4 ska vi ut o äta middag m B o I det ska bli kul, slipper tänka på maten hemma, får vi se om jag ids gå till källarvåning idag käns inte så inspirerande att göra det,mycket tråkigt men det måste väl göras någon gång.Nu ska jag ta en kopp igen Ingvar ropar att han hällt upp ha det i vinter kylan, men klä på er lång kalsonger

Ovido - Quiz & Flashcards