piu

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av pirkko sundeborn - 16 maj 2008 12:14

Idag har jag hunnit väldigt mycket hittills , putsad o bytt gardiner i köket Ingvar kom hem o drack morgon kaffe han hade varit till Volmsta gård med diesel så då tog han rast hemma när han åndå var näst gårds. Sen har jag varit i källaren o plockat lite grejer o ställt i ordning.Nu har jag ätit lite lunch o tog mig rast, får vi se vad jag ska hitta på sen. Jag måste greja annars tänker jag för mycket skit. Vad jag hade sett framemot att A ,C o A hade kommit , har en massa o prata med C om hon är en RIKTIG GOD VÄN man kan prata om allt med henne o samma med henne det går inte vidare när man förtror sig till henne en sann vän, måste jag säga tur att du finns.Men, men vi kan ju talas vid telefon.  Jeanette ringde nyss o ville få tag på ett stort älghorn , hon har ideer hon min kära dotter, Ingvar får höra med Åke ifall han vet, han brukar alltid veta sådana konstiga saker, Åke o Maria skulle förresten komma o ta en kopp The nån helg när dom ska till Birsta o stor handla. De brukar åka dit en gång i mån. de har ju en bit o åka från Långsele  . Nu tror jag ska ta en prommis runt lite det känns så, rensa huvudet lite, jag ska inte vara någon LÖK som gud o alla människor hackar på, så det så. Vad vinner folk på DET finns det inget i huvudet på dom ??????????? Vräker ur sig VAD SOM HELST , Tydligen super dom bort alla hjärn celler, då blir man sån.Jag skulle aldrig kunna såra människor så dom blir ledsen man får tänka först o TALA sen, jag ge fan i o svara telefon jag ser inte vem som ringer, nu går jag o köper  nya batterier så jag ser.Då kan man välja ingen som säger att man måste svara!!!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards