piu

Alla inlägg den 14 maj 2008

Av pirkko sundeborn - 14 maj 2008 17:11

Idag har det varit såååå slö dag vet icke varför enda jag gjort är en stor sats köttfärs ca  2kg bland färs med älg o färs biffar , köttbullar o biffar med ost i mellan bra att ha i frysen när man saknar inspiration att laga mat, brukar göra så när jag tar fram färs gör en j-la massa tycker inte om att gegga så ofta färs. Sen ringde dom från Apoteket så jag åkte o hämtade  insulin som de inte hade i morse, var i Kvissle o handlade pratade med Grynet o Marie hon hade fått jobb på Nivrena hon bodde brevid oss här men nu har hon flyttat till Kvissle. Nu har Ingvar gått till Bengan o hjälpt honom o sätta upp friggebods dörr, är dit bjuden på kaffe kl.7 dom har bjudit oss på lördag kväll till restaurang  dom ville bju oss på middag vi har tackat ja. Nu har jag konvs. med min barndoms kamrat en stund i Finland SNÖADE o haglade ( Mitt i Finl.) otroligt . Ja nu ska jag hitta på ngt. Men vet inte vad ha det

Ovido - Quiz & Flashcards