piu

Alla inlägg den 29 maj 2008

Av pirkko sundeborn - 29 maj 2008 12:33

Idag har jag hunnit städa  tagit ut en del mattor o torkat golverna, det blir lite stökigt när man har småttingar de springer upp dammet så det yr. Ringde nyss o sa grattis till Jeanette på namnsdag, hon frågade barnvakt början på Juni 2 dagar, det gick ju bra Ingvar jobbar eftermiddag då , så det går bra då. Ingvar har redan åkt till jobbet vid 11 han har brand övning idag vid Fillan, så han kommer inte hem innan han börjar jobba 16.15 , så jag tror att jag ska åka till Birsta o köper lite blommor, kanske åker till Yola o ta en kopp när jag ändå är där ute. Det får vi se hur jag känner mig när jag kommer till Birsta.Ska äta lite lunch först i allafall.Vi får höras senare kanske.Ha en underbar dag i sommar värmen alla glada.

Ovido - Quiz & Flashcards