piu

Direktlänk till inlägg 13 maj 2008

Utmaning

Av pirkko sundeborn - 13 maj 2008 10:23

Det blev något fel på datorn därför hann jag inte skriva klart     



Anki har utmanad mig så nu utmanar jag Jeanette, Carro o Carina 3 namn du går under   Pirkko , mommo  o farmor

3 saker som skrämmer mig   Att det skulle hända något med mina närmaste , ormar

3 saker som du har på dig  Rosa tofflor, jeans  fingertuta

3 saker du verkligen tycker om Barnbarn, gubben, barnen

 3 saker du ska göra den närmaste tiden Hänga tvätt, surra med Anki, lämna 10 veckors lotto

3 saker du verkligen vill ha    Färdigt allt här hemma,pengar, nya fina ute möbler


3 favorit låtar   Dihlaila(Tom Jones)Bwo Will My Arms Be Strong Enough,  Loy Your Love On me(BWO)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards