piu

Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

20090101

Av pirkko sundeborn - 1 januari 2009 13:06

Ja nu har det nya året börjat att snurra , gubben blir ett år äldre Grattis, det har jag redan gjort grattat han alltså, han fick bara deo o ducshkräm det har ju nyss varit jul så då fick han nöja sig med det lilla, vi brukar inte heller köpa så stora presenter man har ju hunnit samla på sig en hel del under årens lopp grejer så det räcker o blir över.Igår var det trevligt hos I o b vi blev 6 stycken åt gott o drack gott alldeles lagom .Tolvslaget fick vi rosa champagne att skåla med. De grattade även I med ett par fingerhandskar jätte fina Tack. Vi gick hem vid 2 tiden, Idag har jag gjort älg gryta till middag o chokladmosse till efterrätt , de kommer vid 15.30 tiden o tårta med förstårs annars bli Alicia inte glad det ska vara tårta när man fyller år.Pratade med Alicia o Mutti igår på dagen då sa de vad de skulle äta igår kväll Alicia skulle göra efterrätten alldeles själv Marrängsviss det är kul att de får göra lite så lär dom sig hon är jätte duktig att baka o göra tårtor.trots sin 5,5 år.Pratade även med sonen med familj igår lill-fisen ville göra allt annat än leka med sina nya fina leksaker datorn var visst spännande hördes det på sonen att tålmodet började vara på sin spets(hah) fast hon hade en miljon saker att leka med.Roligt att de kommer alla hem idag får kramas lite med de små trollen.Nu ska jag gå o börjar duka fram lite tallrikar o annat jux , ni får ha en trevlig första dag på det här nya året.

 
 
Ingen bild

Sita

1 januari 2009 19:29

Vet att Bengt ringde o grattade sin bror så grattis Ingvar o GOTT NYTT ÅR på er allesammans stora kramar från Sita med fam, Krya på dig nu Pirkko hoppas de kan hjälpa dig med din värk.

 
anki

anki

1 januari 2009 20:26

Hälsa och gratta gubben din kram Anki

http://anki.bloggagratis,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards