piu

Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Alicia sover redan !!!!!!!!?????????????

Av pirkko sundeborn - 21 januari 2009 20:09

Ja inatt sover Alicia hos oss, det blev annorlunda vecka än det var tänkt från början , vi var o hämtade alicia på dagis i tisdags men Jens fick åka hem då så han hämtade Alicia på kvällen han sov hemma då , imorse fick han åka iväg igen o Mutti jobbade till 20.15 så vi var o hämtade jäntan 14.30 på dagis så ikväll sover hon här.Men Jens kommer ju hem ikväll , sedan ska han jobba på sitt normala jobb to, fr. Vi ska lämna Alicia imorgon på dagis, sen hämtar Jens så det blir som vanligt .På fredag kommer lillen. Ikväll har vi bastat o grejat men hon var så trött ikväll så vi gick o myste en stund o läste sagor men sedan somnade hon, var väl jätte trött,Idag har vi inte gjort så mycket mer än Ingvar har "slungat" hela gården det var rätt så mycket snö som föll igår kväll onatt, tur att man har maskinellt hjälp, annars är det ett himla skottande.Moster Kirsti ringde även från Finland o frågade om vi ska vara med o gratta moster Lena hon fyller 70 , det är som mina systrar har vuxit med dom sedan , jag var bebis. Sedan är det väl det gamla vanliga laga mat plocka o tvätta absolut inget intressant för någon att läsa ens. Nu ska jag titta på lite olika saker på nätet, inget speciellt bara kolla för skojs skull. Ha en bra kväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards