piu

Alla inlägg under februari 2008

Av pirkko sundeborn - 13 februari 2008 20:17

Äntligen har jag börjat med bloggandet . Jag är någ för gammal för sådant här, men min kompis Anki lärde mig så nu skriver jag för brinnande liv.Jag är 53 år gammal "tant" ja förresten snart 54 ,men vill gärna vara lite yngre förstårs. Lever i ett litet hus med en man som jag har varit med i flera jäkla decennier, har 2 vuxna barn  o 2 underbara  barnbarn 2 små prinsessor 4,5  år o 4 månader gamla, de lättar upp tillvaron , själv är jag rätt så dålig i mina händer imorgon ska jag in på operation igen för 9 :de gången på 5 års tid. Inget roligt precis.

Man har väl så ont imorgon igen men man har väl vanan inne nu. Idag har vi haft ett av barnbarnen här en stund , föräldrarna hennes skulle köpa nya soffor ,så hon fick vara här så länge. Nu sitter jag o skriver en stund sen får jag gå o göra mig ordning för morgon dagens operation. Det är ju inget på tv heller som man vill se just. Kanske jag ska ringa min kompis Christina i Borlänge o prata en stund med ,höra när dom har tänkt o komma upp o hälsa på.Nu ringer det ... ja det var bara någon som vill sälja teleabbnemang,dom ringer hela j-la tiden, det skulle vara i lagen förbjudet. Jag måste ringa även Anki o höra om hon har läst detta så jag har gjort rätt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards