piu

Alla inlägg den 1 december 2008

Av pirkko sundeborn - 1 december 2008 15:51

Jisses vad det går undan inte ens 2 veckor till Bröllopet. Vi ska först på fm. den 13 till Sundsvalls teater på Alicias dansavslutning, sen hem o byta om bara o i väg till kyrkan det bli lite stressigt men vi kan inte missa sessans dans uppvisning så det får bli så. I helgen hade tjejerna mö hippa åt Mutti, de hade haft så kul , med alla tokigheter de hade hittat på det var visst 15 stycken som var där .Hon hade haft sååååååå fina kläder på sig hela dan o kvällen det kan jag tro. Jag skrattade när hon beskrev allt hon hade fått vara med om. Vi har väl inte gjort så mycket eller rättare sagt jag , Jens o Alicia kom hit i lördags em. han hjälpte Ingvar som vanligt, jag o Alicia ritade o grejade . På söndag kom också Jens o hela familjen Alicia stannade här sedan för hon ska vara här tills på onsdag kväll Jens är borta o jobbar igen.Ingvar jobbar em. skiftet så lill-sessan o jag är ensamma, Jeanette skulle komma efter jobbet hit vet inte om hon sover över eller hur hon gör men det tror jag inte att hon kan stanna hon måste hem o elda o vara med katterna. Alicia o jag bakade även pepparkakor i lördags kväll , jag hade ju bakat innan också men hade lite deg så hon fick också baka , nästa jul är det väl en till troll o hjälper till men det mesta åker någ i lilla munnen men det gör ju det samma. God trollerna.Nu ska jag gå o umgås med Alicia hon tittar på MUsse. Ha en trevlig afton.

Ovido - Quiz & Flashcards