piu

Alla inlägg den 7 december 2008

Av pirkko sundeborn - 7 december 2008 22:24

Ja nu börjar det närmar sig på riktigt så dottern blir fru. Ihelgen hade killarna sven sexa till Jens , dom kidnappade honom hos oss. Jag skickade med kläder som han skulle ha på sig som Jeanette hade lämnat här, du milde tid vilka kläder huga . Jag blev väckt kl. 03.33 av en ilsken telefon signal, jag fick hjärtat i halsen, det var Jeanette som ringde om jag kunde åka o hämta Jens  i Forsa , jag gjorde det o skjutsade hem honom, han var allt annat än spik nykter kan jag säga, men det gick ju bra. Tur att sådana tokerier är över nu ,Jag gick o la mig igen vid 5 tiden men det var svårt att somna om men sov ca 1 timme . Idag har jag varit hos jola  en sväng, sedan var vi till Nolby fram otillbaks o körde hem Jens bil den har ju stått hos oss sen igår. gick även till B o I o spelade ett par matcher .Sedan har det väl inte hänt så mycket mer Benny , Carro o lillen har visst haft en jäkla magsjuka alla har visst spytt o det andra , fy så hemskt , lill-trollet det är ju syndom dom små liven när de blir sjuka , o slöa. Januz o Jola var också hit igår kväll en sväng sedan gick vi till Ica o mötte upp Jeanette vid 18.30 Alicia följde med henne hem, idag skulle hon till en komppis o jul pyssla med andra barn kul.Tur det så Jens fick vara själv hemma o sova antagligen gjorde han det .Hah-haa.Nu ska jag leta också bädden känns så imorgon åker jag någ till S-vall nästan måste snart. ha det alla bloggare.

Ovido - Quiz & Flashcards