piu

Alla inlägg den 12 december 2008

Av pirkko sundeborn - 12 december 2008 13:28

Ja nu är vi där , bröllop , roligt samtidigt lite vedmodigt men så är livet. Idag har jag provat mina kläder o Ingrid har varit smakråd vilken sjalet jag ska ha , det blir rätt så bra " på en tant"  Alicia är sjuk fortvarande hon är hemma med Jens Jeanettte är i Matfors o fixar naglarna o en massa annat , så det blir ingen Lucia firande på dagis idag o ingen dansavslutning imorgon heller bättre hon vilar sig , det blir någ lång o tuff dag ändå med allt stå hej, hon ska följa med oss hem sen, Jens o Jeanette ska bo på Knaust .Dyrt var det då .Tycker jag .Men men de får göra som de vill.Fy vad det snöar slutar aldrig har säkert kommit 10 cm inatt , Bengan var här o skotta det värsta i morse så 1000 tack snälla. Imorgon kväll blev vi också bjuden till Rune o Ulla på lite Lucia firande , men av naturliga skäl måste vi tacka nej, det var synd de är jätte trevliga , att det skulle bli precis nu annars sitter vi hemma på lördag kvällarna men ibland blir det så tokigt.Ja det går väl flera tåg.B o I skulle dit vet inte om det var flera. Nyårsafton är vi bort bjuden till I o B då kommer även Lotta o Lasse dit det blir säkert trevligt.Nu ska jag börja tänka på middags mat  kanske en ansjovis paj eller ngt. i den stilen inget omständigt iallafall , ni får ha det i snöyran gott folk så vi hörs efter helgen  . Ha även trevlig Lucia drick inte för mycket glögg hah-haa

Ovido - Quiz & Flashcards