piu

Alla inlägg den 27 december 2008

Av pirkko sundeborn - 27 december 2008 18:51

Fy vad jag sov som en hoppetossa inatt ,somnade vid 24 tiden när vi gick till sängs , men vaknade vi 2 tiden sen låg jag o snurrade runt i sängen ont som fan i handen, tittade på kl. halv 5 sen hade jag somnat, klev upp vid 9.30ca Sen har jag inte gjort så mycket idag tog en prommis till Ica bara o lagade maten pot.grat shnitsel till I o jag åt stekta tomat skivor med philadelphia ost på, sedan har vi bastat. Jeanette kom fram otillbaks med ST de var en fin bild på de idag i båda tidningarna, satt o pratade en stund. Jens är visst sjuk nu feber o magsjuka. Mutti o Alicia bara väntar när det är deras tur, hoppas att det hoppar över dom. Ikväll ska vi bara vara tittar väl Stjärnorna på slottet o bara myser.Ni får ha en bra kväll, så vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards