piu

Alla inlägg den 8 december 2008

Av pirkko sundeborn - 8 december 2008 14:36

Jag sov som en stock inatt vaknade så himla sent idag 9 15 det var sent i mina mått mätt, men det var så himla skönt.sedan åt jag bara frukost o åkte till S-vall skulle uträtta grejer innan lördag så nu är det gjort, köpte en ny skjorta till Ingvar o en Bh till mig + annat jux. Det var så moddigt o gå på gatorna så man fick ont i fötterna .Sedan var jag på Lidl o handlade lite grönsaker , så det var väl allt jag gjorde , måste till stan nästa vecka o handla klappar nu funkar inte hjärnan att handla sådant, det är så mycket annat att tänka på . Men det hinns nästa vecka, har klart vad jag ska köpa så det lär väl gå rätt så smidigt???????? Nu håller jag på o laga middag potatis köttbullar o stekt vitkål blir det det tycker vi båda om.Ikväll får vi ta o prova kläder vi ska ha på oss. Jag ska ha en vinröd lång klänning , har lånat den , skit snygg tycker jag att den är med en stor sjal över axlarna , passar säkert allt går ju i vinrött o vit på bröllopet. Ingvar ska ha en kostym vit skjorta o en vinröd slips.Då matchar vi något så när varandra. Det blir säkert bra .Det är väl brudbaret som står i centrum o de små så söta näpparna så vi får titta på dom o fälla en o annan tår förstårs.Jag fasar redan för jag är så fjantig jag började redan att gråta när jag fick se min son förra året i frack strax före vigseln men det gör väl inte så mycket , jag kan inte stoppa mina tårar det går liksom inte dem bara kommer.Ja ja  det finns ju pappers näsdukar. Nu ska jag gå o titta i brevlådan om RÄKNINGS BILEN har varit ännu. ha en bra em. mina vänner så vi hörs igen.

Ovido - Quiz & Flashcards