piu

Alla inlägg den 22 december 2008

Av pirkko sundeborn - 22 december 2008 16:19

Idag har vi städat julfint blev det , Ingvar har tagit bort snön som föll inatt det var bra mycket det. Sen har jag inte gjort så mycket mer har haft så himla ont i huvudet halva dagen, gick bara på Ica o spelhålan o förnyade Ingvars 10 veckors lotto.Imorgon ska jag göra resten Ingvar får klä granen o jag ska göra spjäll , koka risgrynsgröt frukt soppa det är ett måste varje jul,ska göra lite kålrotslåda till Ingvar o ha på julbordet. Ja sedan är väl det mesta klart.Vilket jobb bara för en dag.Men så är det man tänker varje år att nu ska jag inte göra såååååå mycket men pytsan när man är där så gör man det iallafall.Men Jeanette skulle göra också lite men jag får väl göra ändå så man har här hemma  Jansson vill vi någ ha själva också sen, men Mutti gör så god Jansson, tycker inte min blir lika god sen skulle hon göra ägg halvor o lite annat jux. Jag ska städa bara toan ikväll för det fick jag pausa för huvudvärken så nu har det släppt så ska jag göra det färdigt. Ha en trevlig dan före dan före doppardan.

Ovido - Quiz & Flashcards