piu

Alla inlägg den 19 december 2008

Av pirkko sundeborn - 19 december 2008 18:02

yes har varit o handlat färdigt klapparna , du milde tid vad folk jag var inte ensam kan jag säga av Sundsvalls 100 tusen personer så var det någ 50 . 000 i birsta (hah-HAaa) men det gick rätt så smärtfritt hittade bra klappar till de små liven.Tyckte jag  iallafall . Imorgon ska vi åka o handla maten jag orkade inte själv o handla så mycket det skulle till bilen o in sedan här hemma o Ingvar var ju inte hemma så då hade jag fått springa elva hundra ggr. Så det gör vi tillsammans. Pratade med Carro förrut de kommer hit på söndag o hälsar på o äter middag , det var ju ett tag sedan , men vi har haft så jäkla kallt att lillen hade inte kunnat vara på golvet , men nu har vi nästan för varmt gud sååååååå skönt med värme ,jäkla värmepumpen enligt oss bara dynga.Nu har jag slagit in klapparna o ätit har vi också gjort lite allt möjligt jux svampsoppa, stekt ägg o I åt köttbullar , sill o smörgås . Det mättade magen så nu är vi nöjda o belåtna till vi ska äta räkor till kvällen. Ingvar håller på o lasta in pellets som han var o hämtade , Jag väntar på att sonen ska ringa om ett recept, han var på affären nyss o frågade innehållet. Vi får höras så ha en trevlig fredags kväll .

Av pirkko sundeborn - 19 december 2008 08:51

Idag blir det S-vall köpa det sista klapparna , oj oj , Ingvar har åkt till Långsele hade redan åkt innan jag vaknade.Sita frågade J o J.s efternamn , jag skriver det här har inte hittat hennes blogg vet inte om hon har någon men de heter som förrut Jeanette har sitt o Jens Näsman , så det blev ingen förändring. Tack Sita den komplimangen visst var de vackra.Vet inte var du har varit o tittat på för sida ??? Men det finns över 250 bilder på nätet men det gick inte o över föra på något konstigt vis eller jag kan inte det var Jeanette som förde över bilderna till min dator via en cd. är faktiskt inte så tekniskt lagd. det får ungarna sköta , men jag kan gå o titta på dom, du kanske är mer tekn. än jag. Nu ska jag åka snart till stan , huga. men jag vet vad jag ska gå så hoppas att det går lätt??????!!!!!!!!! Handla mat också ska jag göra men vi ska vara hos det nygifta julafton alla vi i våran ska dit det blir kul. Får vi se hur lill-trollet reagerar på tomten men det går säkert bra hon har blivit så tuff tjej.Kanske drar tomten i skägget?? Ni får ha en bra fredag alla glada, så vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards