piu

Alla inlägg den 23 december 2008

Av pirkko sundeborn - 23 december 2008 14:56

Idag har I klätt granen, jag har varit o skickat räkningar o köpt det sista fy vad folk överallt fick vänta på parkering i lilla Kvissle borta vid Alforno , det stod kors o tvärs bilar folk bli galen när det är jul eller en stor helg.Letade efter nötknäppare fans inte så då får man väl ta tången.Sedan har jag gjort revbensspjäll , risgrynsgröt o fruktsoppa så nu är det väl klart att fira jul. Jag har även idag ont i huvudet känner mig lite krasslig , äter alvedon o encigard droppar .Hoppas att det inte bli mer än så här.Nu ska jag pynta lite till gör en Kalle- Anka spis , det gör jag varje jul, tänker alltid på Benny , han tyckte att det blev så fint.. Jag får önska en god  VIT jul  låt alla barn se bara mysig samvaro med det sina o inte vara rädda vad som ska komma hända den här julen????????????? Det är trots allt BARNENS JUL!!!!!!!!!!!!!! Våra barn o barn barn har alltid  sluppit att se sådant ELÄNDE  .



Ovido - Quiz & Flashcards