piu

Alla inlägg den 9 december 2008

Av pirkko sundeborn - 9 december 2008 07:55

Ja det var jag i morse vaknade vid 6 tiden kunde inte somna om vred mig till 6. 30 sedan klev jag upp , nu har jag tagit ut säng kläderna madrassen o allt dammsugit sängen m.m . Ibland är jag så duktig jag måste göra ngt.när jag har såååååå jäkla ont i fingrarna det släpper liksom när man gör ngt.men man får mer ont sen, konstigt man kanske inte tänker på det lika mycket när jag rör mig eller vad det nu kan vara????? Idag ska jag gå på "posten" har mycket att uträtta sedan får vi se hur mycket mer jag får gjort.Kanske göra någon deg ska inte baka så mycket ingen äter ju det blir mer mat istället det går ju alltid åt.Men det får vänta till sista veckan köttbullar ska jag göra i förskott o lite annat jux. Jag hade så ont i magen inatt har varit på toan flera ggr. men vet inte om det var magsjuka aktigt eller om det var att jag drack så mycket kaffe igår tror det  ibland blir jag så uppkörd när det blir för mycket kaffe även lite nervösitet ligger väl i inför lördag fast det inte jag som ska gifta mig men ändå.Pratade med Anki igår kväll de ska ju åka till Tallin idag de var så himla förkylda inte roligt att åka då men de får ju inte tillbaka pengarna heller så de skulle i väg ändå trevlig resa. Men folk blir ju sjuka i det här vädret kallt o varmt vartannat basiluskerna älskar det här klimatet. Nu ska jag gå o sätta på tvättmaskinen sedan ska jag hitta på ngt. sängkläderna får hänga ute en stund till , ha en bra dag gott folk så vi hörs igen

Ovido - Quiz & Flashcards