piu

Alla inlägg under april 2009

Av pirkko sundeborn - 2 april 2009 12:08

Ja vad tiden rinner iväg, jag var hos coutchen i tisdags , började känna mig konstig i huvudet o hela kroppen , när jag kom hem så fick jag så ont i halsen o feber o ont i hela kroppen, sov inget på natten halsen kändes som en stor klump bara blev nästan rädd, frös o svettades hela natten, Ingvar gick på morgonen o köpte lite av varje på apoteket . känner mig lite bättre nu, men inte helt 100 , grannen är också samma sjuk som jag , o fort kom det , fy attan, Helt orkeslös bara går o lullar , sov bort halva dagen igår vilket jag inte brukar , kan aldrig sova på dagen om inte jag är sjuk, så det måste jag varit igår ,Men hoppas det stannar där nu, läste just på nätet att de ska börja rusta upp bryggorna i Orrsjön , bra väl det, Gud vad man längtar ut nu elda ute o bara sitta o mysa o göra INGENTING , de är rehablitering det om något. Man kan ju även tala med dr, Larsson om man skulle få krämpor ??? Hah-haa, ja det får man någ låta bli för han ordinerar så höga doser säkert så man kan inte stå upp (hah-haa) det här förståg någ inte alla som läser vi är bara några som vet allt det här så det inget farligt alls. Ja det om det, ni får ha det i vår vådret, så vi får höras

Ovido - Quiz & Flashcards