piu

Alla inlägg den 1 december 2009

Av pirkko sundeborn - 1 december 2009 16:20

Var helt slut igår när jag kom hem orkade knappt äta ens. Alicia var redan här för Moffa hade varit o hämtat henne, Mutti o sessan sov över här inatt,Idag har jag o 3 till byggt stuga eller börjat några brädor hugaligen, jag ska forsätta med de 2 dagar till tror jag. Sedan har jag försökt o gjort en krok av ståltråd de gick ingen vidare handledaren fick ge en hjälpande hand. Det såg ut sedan som en 2 åring hade gjort det gömde bakom allt annat på hyllan där , den såg förskräklig ut handledaren bara skrattade, jag frågade om han var villig o köpa den till reduserad pris, men han svarade liksom inte.hah-haa, Men de måste testa oss på alla möjliga olika vis för att veta hur vi klarar av saker o ting, sedan är det inte ngn betydelse att vi får ont på natten eller där. Men det går ju hålla på i 3 veckor. Sedan när jag kom hem så har jag pratat med >Anki från Matfors ca, 2 timmar . nu ska jag gå o äta. ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards