piu

Alla inlägg den 18 december 2009

Av pirkko sundeborn - 18 december 2009 08:13

HRRRRRRR,, så kallt -16 , nu får det vara , punkt slut. Idag ska jag ge mig ut med bilen till Ryggis igen, ska träffa en massa folk. som pratar om mig, vad jag gjorde o inte gjorde där dom 3 veckorna jag var där. Fryser redan bara tänker på att jag ska åka. Hoppas bilen blir varm, min make hade redan satt på m.värmaren innan han åkte till jobbet sitt. så tack för det.Igår kväll kom familjen Näsman på kaffe, Alicia ville komma visa kluggen , hon hade tappat en tand , de satt inte så länge bara en timme ca. Lill troll skulle komma till dom o sova över idag, farmor orkade inte , måste "spara" på den stackars kroppen så jag orkar vara med mig själv. Jag får försöka med hjälp av min man att fixa ngt, i helgen, Om man tar det väldigt försiktigt så går det att kanske göra ngt, enkelt.Men det får bli som det blir. Tänker inte "ösa " på så jag blir liggande till jul. Julen kommer nog ändå.Eller hur ?  Igår kväll ringde en vän från "HUR" Marie o surrade säkert en timme , vi skulle ses igen i Februari , det blir kul. Jeanette ville också att , hon , A-M ( våran Extra dotter som ung)  o jag skulle gå på Bio fram i Januari, det gjorde vi för några år sedan också rätt så roligt att göra ngt, med "sin" dotter  i vuxen ålder. Men det får bli efter helgerna,. Kanske går o ta en bit mat före. "Killarna "  Far / son var också för några år sedan o såg på Jerry Williams tillsammans.Dom hade också haft det trevligt. Nu ska jag gå o ta mig en dusch , så jag hinner bli torr innan jag ska åka. Ni får ha det så bra alla glada.

Ovido - Quiz & Flashcards