piu

Alla inlägg den 31 december 2009

Av pirkko sundeborn - 31 december 2009 15:56

Ja nu har ett år gått igen, om några timmar blir mannen i mitt liv ett år äldre igen. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig ,men jag är INTE glad alls, Anders o Christina kom inte, p.g.a dåligt väder som dom har lovat o Christinas far är rätt så krasslig han har flyttats igår till ett annat boende från sjkukhuset, så Christina får nog tillbringa där en hel del, skulle jag tro. Hon o jag blev riktigt sur. faktiskt som vi hade sett framemot att de skulle komma, de kommer senare tilfälle, de får tiden visa.Ingvar har jobbat idag han hade gått upp vid 2 tiden inatt , så han är rätt så trött så han vilar sig tills vi ska äta. Jag hade intill magsjuka inattt sprang upp o ner i sängen o toan, kände mig jätte dålig, men nu är det också borta, Men vill inte åka iväg någonstans, så vi blir hemma o myser. Efter maten ska vi ta en lång bastu kväll o ta ett par cider, så det räcker.Imorgon kommer ju hela högen hem o grattar Ingvar , det brukar vara så, jag ska göra ngt. mat aktigt så de får äta middag. Tårta måste man ju bara ha, barnbarnen vill nog det Alicia var här igår o påminde om det att moffa SKA ha det, Annars är det ju ingen födelsedag, tycker hon.Ingvar ska jobba även på lördag sedan går han på frivecka, skönt för han det får vila upp sig några dagar, Har jobbat hela julen också. Då gör vi inte så mycket väsen av oss, kanske åker upp till Långsele en sväng,Nu får jag önska er alla som läser


ETT GOTT NYTT ÅR; VAR RÄDD OM VARANDRA!!!!!!!!!!!!! KRAMAR O PUSSAR .

Ovido - Quiz & Flashcards