piu

Alla inlägg den 29 december 2009

Av pirkko sundeborn - 29 december 2009 09:55

Vilken jäkla natt jag haft , har drömmt så mycket hemska drömmar stunderna jag har sovit, Vaknade i ett i ett , kunde inte sova värk o nästan rädsla. Kröp nära Ingvar , trodde det skulle hjälpa, så fruktansvärda saker har jag aldrig drömt, allt hände i Värsta vårt gamla  kära hem.  Det var människo delar och folk som jagade mig med yxor o huga vad saker.Varifrån får man alla drömmar ifrån???? Imorse var jag uppe med tuppen som vanligt, har inte gjort ngt. bara läst tidningen, sedan måste jag på affären o inför skaffa lite delar , kanske även åka på "gröna skylten " köpa lite cider till nyårs afton. Det blir inte så mycket drickande Anders o Christina dricker väldigt lite ta några öl o cider bara alldeles lagom. Sitter o surrar bara i normala samtal , inget jäkla fylle prat. Sedan tänkte jag baka lite matbröd kanske. Det är ju så kallt termometern visar 19- hrrrrrrrr, ni får ha det gött folk.             

Ovido - Quiz & Flashcards