piu

Alla inlägg den 3 december 2009

Av pirkko sundeborn - 3 december 2009 16:54

Ja , igår trodde jag att jag skulle svimma, hade så helsikes ont, så jag fick sätta mig på golvet för hela "verkstan" gick runt runt höll på o bygga en stuga , hade så jäkla ont så förmodligen det utlöste allt. det snurrade i skallen o hjärt klappning, fick gå o tvätta ansiktet med kallt vatten o sätta mig , har aldrig känt mig så. Då fick jag avbryta , o gå göra ngt, annat, pyssel. Sedan strax efter skulle vi gå 2km, jag följde med ca 100 meter inte ens de, fick vända, Sedan vilade jag ca 1 timme, tills jag skulle åka hem.Hemma gjorde jag inte ett handtag, senare på kvällen duschade jag bara snabbt, Tänkte om jag mår så där i morse så stannar jag  hemma, men var lite bättre i morse, så jag åkte iväg, idag har jag tagit det lilla lugna, vi var 5 st som har försökt o sätta ihop  växthus, huga , ska aldrig köpa ett växthus, 1000 grejer o skenor o alla jäkligskap, fy . sen har vi haft typ en " intikellins" test, på tid o en radio som skrek hela jäkla tiden medans, efter det testet så hamnar man väl på ngt, jäkla hem , jag tror att det var inte många som klarade det. Alla som man pratade med sa att , vi är nog Dumma i hjärnan också, man kan fråga sig vad de ska ha det till ???? Det tog 1 timme o sitta där. Har varit helt slut alla dagar när jag kommer hem. Men kan ändå inte sova p.g.a värk helsiket, är mer sjuk nu än innan jag började där.Så julen blir nog bara KEX till kaffe bordet, tror jag nu.Håller på att spy när jag tänker på att man skulle baka,men jag slutar en vecka före jul så man får väl vispa ihop ngt.Ingvar får så lov o hjälpa mig lite.Annars vet jag tusan hur det går.Nehej nu får det vara slut på jämrandet, ni får ha det .

Ovido - Quiz & Flashcards